Reklamační řád
Rozpor s kupní smlouvou (objednávkou): V případě, že zboží po jeho doručení k zákazníkovi je v rozporu s kupní smlouvou (objednávkou) má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně uvedl zboží do stavu, který kupní smlouvě odpovídá, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věcí, nebo její opravou, není li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. V tomto případě budou do 14 dní peníze vráceny převodem na účet kupujícího. To neplatí v případě, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.VADY NA ZBOŽÍ
Odstranitelné: Za odstranitelné vady se považují takové vady, kdy jejich odstraněním neutrpí vzhled funkce a kvalita výrobků a oprava může být provedena řádně ve stanovené lhůtě. Lhůta pro odstranění vady nesmí přesáhnout 30 kalendářních dnů, popř., delší dobu na které se prodávající s kupujícím dohodli. Posouzení charakteru vady přísluší prodávajícímu. Prodávající je povinen bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvést do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, není-li to k povaze vady neúměrné, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu u ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Neodstranitelné – Za neodstranitelné vady se považují takové vady, které nelze ve stanovené lhůtě beze zbytku odstranit a které brání tomu, aby výrobek mohl být řádně užíván. Jde-li o neodstranitelnou vadu, může kupující požadovat: a) Výměnu zboží za jiné bezvadné b) Zrušení kupní smlouvy, (kupující vrátí vadné zboží a obdrží zpět kupní cenu). Vyskytne-li se na zboží jiná neodstranitelná vada, jež nebrání jeho užívání, a nepovažuje-li kupující výměnu věci, vzniká kupujícímu právo na přiměřenou slevu ceny zboží nebo může od smlouvy odstoupit. Tatáž práva jako při výskytu neodstranitelných vad má kupující tehdy, projeví-li se na zboží stejná odstranitelná vada i po předchozích dvou opravách nebo vyskytují-li se na zboží alespoň tři odstranitelné vady.POSTUP PŘI REKLAMACI
V případě, že při nákupu nebude zboží doručeno v požadovaném množství, barevné škále a kvalitě je třeba obrátit se s reklamací na prodávajícího, kterým je Tomáš Sýkora. V případě Vaší nespokojenosti reklamaci zašlete na e-mail info@vintagekola.cz V e-mailu prosím uveďte:- Číslo objednávky
- Jméno a příjmení
- Adresu
- Telefonní číslo
- Popis závady
Po doručení Vašeho e-mailu Vám bude odeslána zpráva o zahájení reklamačního řízení. O reklamačním řízení bude vyhotoven zápis, který Vám bude do 14 dní zaslán v elektronické podobě.
VRÁCENÍ V 14-DENNÍ LHŮTĚ
Dle § 1818, § 1820 odst. 1 písm. f), § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník je možné odstoupit od kupní v 14denní lhůtě. Prosíme o zaslání na adresu:Ing. Filip Engl
Pístovice 164
683 05